24 Ağustos 2009 Pazartesi

sprite'tan acımasız gerçekler


Hayatın acımasız gerçeklerini anlamak için iyi bir şey aslında.Ne demişler bir müsibet bin nasihattan iyidir diye bu da ders olsun.Biz 4 kafadar bir gün mert'e yazmaya karar verdik. Mert'te Mert yani çok tatlı ,çok şeker, al böyle karşına biblo gibi izle. Evet ,Mert camı açıyor; biz kızlar alttan almıyoruz ne kadar ukala cevap varsa verdim her seferinde camı suratıma kapattı.Üç kere dene, beş kere dene olmuyor altında ne çıkıcak çokta merak ediyorum. Sonunda alttan almaya karar verdim Mert'i ağıma düşürdüm derken işte acımasız gerçeklerle yüzyüzeyim. Kim akıl ettiyse artık bunu .İyide sprite reklamı bu; reklamlar daha çok satsın diye yapılır şimdi giderde alırmıyım ben sprite susuzluktan gebersem yine almam. değişik bir şeyler yapalım derken içine etmek diye buna denir. Sprite'a hayır! zafer gazoza devam; yeni mandalinalısı çıktı süper.


yaa aslında Mert bana yazdı da ben yüz vermedim hıh ...

6 yorum:

Mavi. dedi ki...

nazlı camı kapatsın artık uyusun diyenler diye bi davet sana da geldi ve hemen katıldın biliyorum. skjdşsdç.

goncaa dedi ki...

kaçar mı benden mertte zıbarsın artık :D

zeynep dedi ki...

itiraf ediyorum o 4 sapığın biri benim...itirafçı yasasından yararlanıcam da :P

Mavi. dedi ki...

:D :D dogrulama metni figin. sldkj.ç

goncaa dedi ki...

3.sapıkta geldi 4. yolda:D

Mavi. dedi ki...

yorum yaparken yeniledim bikaç kez gonca. kelime dogrulama mert gelsin diye ugraştım olmadı. mert fetişim oldu evet. sjdklşi. sonuç ne ? hobilit. kelime dogrulamaların hastasıyım. mertten sonra. :P