11 Eylül 2009 Cuma

BOĞA Günlük Burç Yorumu 11 eylül 2009



Sevgili boğa bugünlerde züğürtsünüz ama geçicek. Miskinlik, tembellik her bi bok üzerinizde bu durum biraz uzun sürebilir üzülmeyin. Gök yüzünde yanlız gezen yıldızlar gibisiniz amaaan! dert etme salla gitsin. Ramazan çıksın bi kafayı bulursun hiç bişeyciğin kalmaz. Ayrıca çok kahve falı bilmem neyin baktırıyosun çohamaçoh günah bu kadarda çok baktırılmaz ki canım aaaa. Astroloji de fal değil mi deme kafanı kırarım astroloji bilimdir; neyse bugün bi yolculuk görünüyo kısada olsa, arkadaşınla alışverişe falan gidebilirsin. Kuzenin gelip kafanı şişirebilir. Sağlık sorunları yaşabilirsin yediğine içtiğine dikkat et azcık sigara fazla içme. hadi görüşürük kendine iyi bak.

5 yorum:

Mavi. dedi ki...

oha aynı beni yansıtıyor. :D ben de bogayım ki. yansıtması normal tabi. :D

goncaa dedi ki...

tek fark sen ramazanda kafa buluyosun haha ayyyaş :D:D

zeynep dedi ki...

güzel olmuş lan.sevdim beğendim aşık oldum fln :P güzel güzel....kelime doğrulama da styler ooooooooooo cool .:D

evlan dedi ki...

benim de yorumum olsun istedim :D

Mavi. dedi ki...

resio zeynep. +rep. sjkdlşi.