13 Eylül 2009 Pazar

Farm Ville


Evet efenim yeni bir oyuna takılmış durumdayız.Ne illet bi oyun bu böyle ya kurtarın benii! Kuzenimle kınayt (nası yazılıyosa artık) hastası olduğu için bi yerlerimle gülerken bu oyuna takıldım kaldım.; ama benim durumum yine onun kadar vahim değil; hem bu masum bir oyun facebook un güzel uyduruk oyunu. Kısaca oyun şöyle şimçik herkesin bir çiftliği var ekip biçiyor ona görede para kazanıyor .Ağaçlar, inekler, tavuklar ,ördekler bildiğin çiftlik kuruyosun hanımağa olma hayalleri kurmaya başladım bile ben.Sohbetlerin konusu bile artık çiftliklerimiz oldu. Zeynep biri bana inek yollamış kimden bilmiyorum.Dur Zeynep ben sana incir ağacı hediye ediyim sende bana o pembeli ağaçtan hediye et; ha! işte vişne. Ben kabak ekicem sarmaşıkları çok güzel. off kolum yoruldu buğday ektim. ben tarlayı santraç tahtası gibi yapıcam.3 tane tavuk aldım; ineklerime yalak bide.Patlıcanlarım olmadı daha. Niye herkes bana inek hediye ediyo ne demek istiyolar bana :S psikopata bağlamış durumdayız ama çok zevkli !!
Ben gidiyim çileklerime bakiyim çürümesinler.12 cionum kalmış zaten :P

1 yorum:

zeynep dedi ki...

bizim konuşmadan izler buldum yazıda :D cidden güzel ha..ben gidiyim ineklerim süt dolmuştur patlamadan yetişeyim :D:D